Nhảy đến nội dung
(0243) 834-6826
k.dialy@hnue.edu.vn
Tầng 5, nhà V, trường ĐHSP, 136 Xuân Thuỷ, Cầu Giấy, Hà Nội
Trang chủ
Giới thiệu
Các nhà sáng lập
CƠ CẤU TỔ CHỨC
Giới thiệu chung
LỊCH SỬ PHÁT TRIỂN KHOA
Đào tạo
Đào tạo đại học
Sau đại học
Nghiên cứu khoa học
Danh mục các bài báo khoa học
Danh mục các đề tài, dự án
Danh mục sách & giáo trình
NCKH của sinh viên
Hình ảnh
Liên chi đoàn - Hội SV
Công đoàn
Thực địa
Các hoạt động khác
Tin tức
Tuyển sinh
Liên hệ
Recontextualising Education for Sustainable Development in pedagogic practice in Vietnam: linking Bernsteinian and constructivist perspectives
Trang Chủ
Recontextualising Education for Sustainable Development in pedagogic practice in Vietnam: linking Bernsteinian and constructivist perspectives
admin
gửi vào T4, 11/30/2022 - 09:01
https://doi.org/10.1080/13504622.2021.1879732
Tác giả:
Thao Phuong Nguyen a, Stephanie Leder b, Gabriele Schruefer c
Tạp chí:
Environmental Education Research, 1350-4622 / 1469-5871
Năm:
2021
Chuyên mục:
Danh mục các bài báo khoa học
Tin tức nổi bật
Geotourism current state and future prospects: a case study in the Cao Bang unesco global geopark, Vietnam
Upgrading the Vietnam semi-quantitative soil classification system
Assessing the potential risks of extreme weather events causing flood hazards for rice cultivation regions in Quang Nam Province
Rural Livelihoods Amidst the COVID-19 Pandemic: Farmers and Fishers in Thailand and Vietnam.
Teachers’ competencies in education for sustainable development in the context of Vietnam.
Assessing teacher training programs for the prevalence of sustainability in learning outcomes, learning content and didactic approaches.
Assessing heat index changes in the context of climate change: A case study of Hanoi (Vietnam)
The integrated model development for assessing urban green space quality. A case study in Hanoi inner city, Vietnam